OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky

I.

Základní ustanovení

  1. Dle § 1751 a zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen "OZ") jsou vydány tyto konkrétní Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP").  

BS Winnie s.r.o.

IČ: 11640324

DIČ: CZ11640324

se sídlem: Pekařská 2813/58Předměstí 74601 Opava

Kontaktní údaje:

email: vlasta.cocherova@barfshopwinnie.cz

telefon: +420 724 267 176

www stránky:  www.barfshopwinnie.cz

(dále jen "BS Winnie s.r.o. ")

  1. VOP i kupní smlouva jsou vyhotoveny a uzavírají se v českém jazyce. Upravují vzájemná práva a povinnosti mezi fyzickou osobou uzavírající kupní smlouvu (která nespadá do její podnikatelské činnosti), tzn, že vystupuje jako spotřebitel (dále jen: "zákazník") a BS Winnie s.r.o. , nebo mezi fyzickou osobou v rámci podnikání  (dále jen: "zákazník") a BS Winnie s.r.o.  skrze rozhraní na webové stránce  www.barfshopwinnie.cz (dále jen "www obchod").
  2. Odlišná ujednání v kupní smlouvě jsou určující před ustanoveními VOP a tyto VOP jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

II.

Informace o zboží a cenách

  1. Zboží  vystavené v katalogu má pouze informativní charakter a BS Winnie s.r.o. není povinna uzavřít kupní smlouvu na vystavené zboží.
  2. Ceny a bližší informace o zboží jsou součástí www obchodu a příslušného katalogu. Ceny zboží zahrnují i náklady na vrácení zboží, pokud nelze vrátit běžnou cestou prostřednictvím pošty. Dále zahrnují veškeré související poplatky a jsou platné po celou dobu uvedení ve www obchodu od jejich uveřejnění. Toto ujednání však nemá vliv na individuálně řešené objednávky s odlišnou cenou. a kupní smlouvou s odlišnými podmínkami.
  3. Slevy v rámci www obchodu nelze sčítat bez individuální dohody.
  4. V sekci Doprava a platba je uvedena informace o dopravném a případně balném, které souvisí s dodáním zboží pouze v rámci České Republiky.
  5. Jsme plátci DPH.

III.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Zákazník objednává zboží prostým vyplněním objednávkového formuláře (registrace není součástí www obchodu).
  2. Vzniklé náklady, které budou případně souviset s uzavřením kupní smlouvy, zejména tedy internetové připojení a telefonní hovory jdou výhradně na vrub zákazníka. Náklady jsou totožné se základní sazbou.
  3. Zákazník sám dle svého uvážení zvolí počet kusů vybraného zboží, u kterého vybere způsob platby a doručení. Zákazník má možnost editovat údaje v objednávce do okamžiku odeslání objednávky BS Winnie s.r.o. prostřednictvím tlačítka ODESLAT a kliknutí na něj. Tímto je objednávka odeslána a je považována za platnou, pokud jsou zákazníkem odsouhlaseny VOP (se kterými se důkladně seznámil), jsou vyplněny všechny povinné údaje formuláře a tyto údaje jsou pravdivé
  4. Jakmile BS Winnie s.r.o.  dostane objednávku, bezprostředně zákazník obdrží zpět potvrzení o obdržení objednávky na zadaný email v objednávce, přičemž je nutno říci, že toto potvrzení o obdržení objednávky není uzavření kupní smlouvy (probíhá automaticky), protože tou je až "Přijetí objednávky" BS Winnie s.r.o., (taktéž na email zákazníka).
  5. Může nastat situace, že  BS Winnie s.r.o.  nemůže splnit požadavek v objednávce, pak dle aktuální situace na nabídky zašle na email zákazníka pozměněnou nabídku., která je považována za nový návrh kupní smlouvy. Pokud zákazník tuto nabídku akceptuje (potvrdí emailem) na kontaktní emil BS Winnie s.r.o. v těchto VOP, pak je kupní smlouva uzavřena.
  6. Pokud je objednávka ve fázi "přijatá objednávka" BS Winnie s.r.o., je tato objednávka závazná a z toho plyne, že zákazník má možnost objednávku zrušit nebo změnit, dokud neobdrží potvrzení o Obdržení objednávky BS Winnie s.r.o., a to  na telefonním čísle +420 775 688 555 nebo emailu objednavky@barfshopwinnie.cz  BS Winnie s.r.o.
  7. BS Winnie s.r.o.  není povinna dodat zboží v případě, že zákazník dostal email s automatickým potvrzením o obdržení objednávky, pokud došlo k jakkoliv zjevné technické chybě u BS Winnie s.r.o. při určení a uvedení ceny ve www obchodě či během objednávky. Za těchto okolností je zákazník vyrozuměn o situaci a je mu odeslána i pozměněná nabídka, která je považována za nový návrh kupní smlouvy. Pokud zákazník tuto nabídku akceptuje (potvrdí emailem) na kontaktní email BS Winnie s.r.o. v těchto VOP, pak je kupní smlouva uzavřena. 
  8. BS Winnie s.r.o. vzniká nárok na náhradu škody v případě, že zákazník (jehož objednávka byla řádně vyplněna a odeslána a zákazník obdržel i email s potvrzením o obdržení objednávky BS Winnie s.r.o. - a kupní smlouva tak byla řádně uzavřena) odmítl převzít doručovanou zásilku nebo si ji nevyzvedl, což vedlo k vrácení zásilky BS Winnie s.r.o.. Náhrada škody je pak určena jako součet běžného poštovného ve směrech tam i zpět v souvislosti se zákazníkem.

IV.

Platební podmínky a dodání zboží

  1. Cenu zboží plus náklady spojené s dodáním zboží (jsou-li součástí, dle kupní smlouvy) zákazník uhradí bezhotovostně převodem na bankovní účet BS Winnie s.r.o.  č.ú. 123-4793610287/0100 , vedený u Komerční banky, nebo dobírkou v hotovosti při předání zboží. S kupní cenou je zákazník povinen uhradit BS Winnie s.r.o.  balné a dopravné ve výší dle kupní smlouvy. Pokud není ujednáno či uvedeno jinak, pak se rozumí kupní cenou i výše úhrady za dodání zboží.
  2. Pokud jde o platbu v hotovosti, pak je kupní cena splatná při předání zboží přepravcem. Pokud jde o bezhotovostní úhradu, pak je kupní cena splatná do 14 dnů po uzavření kupní smlouvy na bankovní účet BS Winnie s.r.o. uvedený v těchto VOP. Kupní cena je uhrazena okamžikem připsání celé částky z kupní smlouvy na bankovní účet BS Winnie s.r.o. 
  3. Zákazník není povinen zasílat BS Winnie žádnou zálohovou platbu apod. Zálohou se nerozumí uhrazení kupní ceny před odesláním zboží na adresu, kterou zákazník uvedl v objednávce.
  4. Způsob dodání je zákazníkem vybrán během obdjednávky a zboží je zasíláno na adresu uvedenou v objednávce.
  5. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce zákazník a v potvrzení objednávky BS Winnie s.r.o. . V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku zákazník , nese zákazník riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  6. Je-li BS Winnie s.r.o.  podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené zákazník v objednávce, je zákazník povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně zákazník nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je zákazník povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  7. Při převzetí zboží od přepravce je povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí zákazník zásilku od přepravce převzít.
  8. BS Winnie s.r.o. vystaví zákazníkovi daňový doklad - fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu zákazník .
  9. zákazník nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na zákazník okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl zákazník povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
  10. Odesláním objednávky zákazník uzavírá kupní smlouvu, v případě odmítnutí zásilky při doručování, či nevyzvednutí zásilky a následnému vrácení zpět BS Winnie s.r.o. , vzniká BS Winnie s.r.o.  nárok na náhradu škody ve výši odpovídající poštovnému za cestu tam a zpět.

V.

Odstoupení od smlouvy

  1. zákazník , který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
  2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů
  • ode dne převzetí zboží,
  • ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí
  • ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
  1. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí zákazník odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy. Odstoupení od kupní smlouvy zašle zákazník na emailovou nebo doručovací adresu BS Winnie s.r.o.  uvedenou v těchto obchodních podmínkách. BS Winnie s.r.o.  potvrdí zákazník bezodkladně přijetí formuláře.
  2. zákazník , který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit BS Winnie s.r.o.  zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy BS Winnie s.r.o. . zákazník nese náklady spojené s navrácením zboží BS Winnie s.r.o. , a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  3. Odstoupí-li zákazník od smlouvy, vrátí mu BS Winnie s.r.o.  bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. BS Winnie s.r.o.  vrátí zákazník přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím zákazník souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
  4. Jestliže zákazník zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který BS Winnie s.r.o. nabízí, vrátí BS Winnie s.r.o. zákazník náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  5. Odstoupí-li zákazník od kupní smlouvy, není BS Winnie s.r.o. povinen vrátit přijaté peněžní prostředky zákazník dříve, než mu zákazník zboží předá nebo prokáže, že zboží BS Winnie s.r.o. odeslal.
  6. Zboží musí vrátit zákazník BS Winnie s.r.o. nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je BS Winnie s.r.o. oprávněn jednostranně započíst proti nároku zákazník na vrácení kupní ceny.
  7. BS Winnie s.r.o. je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. BS Winnie s.r.o. bezodkladně informuje zákazník prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným zákazník .
  8. Odesláním objednávky zákazník uzavírá kupní smlouvu, v případě odmítnutí zásilky při doručování, či nevyzvednutí zásilky a následnému vrácení zpět BS Winnie s.r.o. , vzniká BS Winnie s.r.o. nárok na náhradu škody ve výši odpovídající poštovnému za cestu tam a zpět.

VI.

Práva z vadného plnění

  1. BS Winnie s.r.o. odpovídá zákazník , že zboží při převzetí nemá vady. Zejména BS Winnie s.r.o. odpovídá v, že v době, kdy zákazník zboží převzal:
  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které BS Winnie s.r.o.  nebo výrobce popsal nebo které zákazník očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití BS Winnie s.r.o. uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  1. V případě výskytu vady může zákazník BS Winnie s.r.o. předložit reklamaci a požadovat:
  • výměnu za nové zboží,
  • opravu zboží,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupit od smlouvy.
  1. zákazník má právo odstoupit od smlouvy,
  • pokud má zboží podstatnou vadu,
  • pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
  • při větším počtu vad zboží.
  1. BS Winnie s.r.o. je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. BS Winnie s.r.o. je povinen zákazník vydat písemné potvrzení o tom, kdy vprávo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  2. BS Winnie s.r.o. nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se BS Winnie s.r.o. s zákazník nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a zákazník má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle zákazník (uplatnění práva z vadného plnění) BS Winnie s.r.o. .
  3. BS Winnie s.r.o. písemně informuje zákazník o výsledku reklamace.
  4. Právo z vadného plnění zákazník nenáleží, pokud zákazník před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud zákazník vadu sám způsobil.
  5. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může zákazník u BS Winnie s.r.o. uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
  6. Volbu způsobu reklamace má zákazník .
  7. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 OZ  a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
  8. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností BS Winnie s.r.o. za vady upravuje reklamační řád BS Winnie s.r.o. .

VII.

Doručování

  1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
  2. zákazník doručuje BS Winnie s.r.o. korespondenci na emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách. BS Winnie s.r.o. doručuje zákazník korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.

VIII.

Mimosoudní řešení sporů

  1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi BS Winnie s.r.o. a zákazník z kupní smlouvy.
  2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  3. BS Winnie s.r.o. je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

IX.

Závěrečná ustanovení

  1. Veškerá ujednání mezi BS Winnie s.r.o. a zákazník se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
  2. BS Winnie s.r.o. není ve vztahu ke zákazník vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) OZ .
  3. Všechna práva k webovým stránkám BS Winnie s.r.o. , zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží BS Winnie s.r.o. . Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu BS Winnie s.r.o. .
  4. BS Winnie s.r.o. nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. zákazník nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící www obchod  a užívat www obchod  nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
  5. zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 OZ .
  6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována BS Winnie s.r.o. v elektronické podobě a není přístupná.
  7. Znění obchodních podmínek může BS Winnie s.r.o. měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.


Tyto VOP  nabývají účinnosti dnem XXXXXXXXXXXXXX